تدویر مجلس حل مشکلات سیستم تحصیلی در پوهنتون پولی تخنیک کابل

kpu_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۵ - ۱۰:۱۴
تدویر مجلس حل مشکلات سیستم تحصیلی در پوهنتون پولی تخنیک کابل

مجلس با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.

نخست محترم پوهنوال دیپلوم انجنیرعبدالرشید اقبال رئیس عمومی پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور استادان و کارمندان را خیرمقدم گفته و درمورد حل مشکلات و بهبود سیستم تحصیلی این پوهنتون صحبت نمودند همچنان راجع به پالیسی نظام تحصیلی وتطبیق قوانین جاری وضاحت داده  و از نشر بعضی مسایل تخریش کننده در رسانه های اجتماعی که با روحیه اکادمیک مطابقت ندارد یاد آوری نموده و خواستار اجتناب از ان گردیدند و از استادان و کادر های علمی که در خارج از کشور به سر می بردند دعوت نمودند تا دوباره به کشور عودت نموده و مصدر خدمت به کشور خویش گردند و از ایشان استقبال میگردد همچنان از استادان حاضر در مجلس تقاضا نمودند تا نظریات ، پیشنهادات و راهکارهای خود را در مورد بهبود سیستم تحصیلی به هئیت رهبری پوهنتون به طور حضوری یا کتبی ارایه نمایند.

متعاقباً محترم انجنیرزیارمل خطاب نماینده فوق العاده وزارت تحصیلات عالی و معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل صحبت نموده و از مشکلات، کمی و کاستی ها و امکانات دست داشته درسیستم تحصیلی و تلاش برای رفع ان و رسیدن به خود کفایی در شرایط فعلی با امکانات اندک خواستار همکاری صادقانه استادان و منسوبین پوهنتون برای پیشرفت و قرار گرفتن در پهلوی نظام اسلامی را وظیفه هریک از منسوبین این پوهنتون دانستند و از همکاری وزارت تحصیلات عالی در این زمینه اطمینان دادند و همچنان از کارکرد های استادان و منسوبین این پوهنتون تشکر و قدر دانی نمودند.

مطابق اجندا تعدادی از استادان و کارمندان نظریات، پیشنهادات وراه حل مشکلات را به نوبت ارایه نمودند.

مجلس از جانب محترم پوهنوال دیپلوم انجنیرعبدالرشید اقبال رئیس عمومی پوهنتون پولی تخنیک کابل جمع بندی گردید و با دعائیه خیر خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۸:۲۹
Background image

امتحان جواز فعالیت شورای طبی افغانستان در پوهنتون پولی تخنیک کابل اخذ گردید

امتحان کانکور جواز فعالیت داکتران بخش معالجوی و ستوماتولوژی شورای طبی افغانستان از سوی اداره ملی امتحانات با همکاری وزارت تحصیلات عالی در پوهنتون پولی تخنیک کابل برگزارگردید.
در این. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۷
Background image

سیمینار آگاهی دهی در مورد فضلیت ماه مبارک رمضان برای محصلین پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

سیمینار با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
نخست محترم مولوی عبدالخلیل درویش آمر دعوت و ارشاد پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور محترم شیخ شاکر الله وحدت ریس دعوت و ارشاد وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹
Background image

سیمینار آگاهی دهی از اضرار مواد مخدر توسط وزارت صحت عامه به محصلین پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

سیمینار با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
نخست محترم انجنیر ویس الدین بریالی معاون امور محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور کارمندان وزارت محترم صحت عامه را خیر مقدم گفته و. . .

BACK TO NEWS