محفل فراغت ۵۵۰ تن محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل با حضور مسولین عالی رتبه ا.ا.ا برگزار گردید

kpu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۵۸
photo

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
نخست محترم پوهنوال دیپلوم انجنیر عبدالرشید اقبال رئیس عمومی پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور هئیات عالی رتبه ا.ا.ا، استادان، محصلان و مهمانان را خوش آمدید گفته و فراغت انجنیران مسلکی را به سویه لیسانس و ماستر از این پوهنتون یک دست آورد بزرگ دانسته، ضمن تبریکی فراغت محصلان از آنها تقاضا نمودند تا از اندوخته های شان در راه خدمت به وطن، مردم و جامعه خود استفاده نمایند.
همچنان محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا ا.ا.ا فراغت محصلان را برای آنها و خانواده های شان و رهبری پوهنتون تبریک گفته؛ فراغت ایشان را مایه افتخار دانسته و تقدیم این انجنیران را برای جامعه با اهمیت دانستند.
محترم مولوی عبدالکبیر تقدیم کدر های مسلکی را برای اجرایی شدن پروژه های بزرگ در کشور مهم دانسته و آبادی وطن را مسولیت افراد تحصیل یافته و متعهد یاد نموده و از پروژه هایی مانند پروژه تاپی ، کاسا، قوشتپه و غیره منحیث پروژه های حیاتی و قابل سرمایه گذاری نیز یاد آوری نموده و وعده نمودند تا کدر ها و انجنیران مسلکی فارغ شده را در پوست های مختلف ادارات حکومت استخدام نمایند.
در ادامه محترم شیخ الدیث مولوی ندا محمد ندیم وزیر تحصیلات عالی فراغت محصلان را برای آنها و خانواده های شان تبریک گفته از محصلان فارغ شده تقاضا نمودند تا از اندوخته های شان در راه خدمت گذاری صادقانه به مردم و کشور خود کوشا باشند، همچنان کامیابی نظام اسلامی را در مسولیت پذیری مسولین و منسوبین دانسته، ضمنا از مسولین خواستند تا در حصه تعلیم و تحصیل نسل جدید سعی و کوشش نمایند.
محترم ندیم وعده همکاری همه جانبه نموده و ابراز نمودند تا انجنیران فارغ شده را در پوست های مختلف مسکلی این وزارت استخدام نمایند.
همچنان شیخ الحدیث محمد خالد حنفی وزیر امر بالمعروف و نهی عن المنکر در مورد ضرورت و اهمیت علم و دانش،جایگاه استفاده از وسایل و تجهیزات تخنیکی در اسلام، شناخت خلقت انسان، اسباب، فواید و سهولت ها برای انسان که از برکت علم و سعی و تلاش انسان حاصل میشود و همچنان در مورد تعلیم و تربیت درست انسان ها با روحیه انسانی و اسلامی صحبت مفصل و همه جانبه نمودند.
درادامه محفل محترم دوکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی افزودند : تحصیل سبب تغیر مثبت در فکر، شخصیت و عملکرد انسان گردیده و محصلان را توصیه نمودند تا با جامعه انطباق پذیری داشته و از وسایل و تکنالوژی جدید استفاده معقول و مثبت نمایند.
محترم خیرخواه از محصلان تقاضا نمودند تا بعد از ختم دوره لیسانس دوره ماستری و دوکتورا را نیز ادامه داده و آنها را متوجه مسولیت های بعدی شان در قبال خدمت گذاری صادقانه به کشور و امت مسلمه نمودند.
محفل با توزیع دیپلوم ها، تحایف جنسی و نقدی و قراعت دعایه خاتمه یافت.

گالری:

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۲
Background image

جلسه مشورتی معاونیت مالی و اداری با کمیته های مربوطه پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور همه را خیر مقدم گفته، جهت پیشبرد و انسجام امور کاری این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۱:۶
Background image

جلسه اداری در معاونیت مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

جلسه با قرأت آیاتی از  کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور اعضای جلسه را خیر مقدم گفته، مطابق آجندا با حاضرین جلسه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۱:۱۰
Background image

محفل توزیع سرتیفیکیت برای فارغان کورس های GIS و اسکیچ اپ در پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم انجنیر ویس الدین بریالی معاون امور محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل فراغت محصلان را از این کورس ها تبریک گفته و به محصلان توصیه. . .

BACK TO NEWS