سیمینار آموزشی برای کارمندان پوهنتون های پولی تخنیک و‌ تعلیم و تربیه کابل برگزار گردید

kpu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۸:۵۴
photo

سیمینار با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
این سمینار که به منظور آموزش و آشنایی با برنامه های کمپیوتری دایر گردیده بود، کارمندان پوهنتون های پولی تخنیک کابل و تعلیم و تربیه کابل در آن اشتراک داشتند.
نخست محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل در مورد اهمیت و‌ جایگاه آموزش از نظر دین مبین اسلام صحبت نموده و سیمنیار آموزشی متذکره را مهم و ارزشمند دانستند.
محترم حقانی از اشتراک کننده گان در سیمینار خواست تا به دروس خویش توجه جدی داشته و از آموخته های شان در جهت ارتقای امور کاری خود به وجه احسن استفاده نموده و با صداقت کامل در آن حضور یابند.
همچنان محترم عبیدالله مولایی آمر ارتقای ظرفیت کارمندان وزارت تحصیلات عالی از همکاری پوهنتون پولی تخنیک کابل در راه اندازی سیمینار یاد شده تشکر و قدردانی نموده و در مورد محتوای سیمینار معلومات مفصل و همه جانبه ارائه نمودند.
قابل یاد آوریست که این سیمینار از سوی وزارت تحصیلات عالی با هماهنگی آمریت منابع بشری و آمریت تکنالوژی معلوماتی پوهنتون پولی تخنیک کابل برای کارمندان پوهنتون های پولی تخنیک و پوهنتون تعلیم و تربیه کابل راه اندازی گردیده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۵۱
Background image

جلسه اداری در معاونیت مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

جلسه با قراعت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور همه را در این جلسه خیر مقدم گفته و در مورد آجندای جلسه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۱:۵۴
Background image

جریان کار علمی محصلان دیپارتمنت انجنیری صنایع مواد غیر عضوی پوهنحی انجنیری صنایع کیمیاوی پوهنتون پولی تخنیک کابل

به تعداد 14 تن محصلان دیپارتمنت انجنیری صنایع مواد غیر عضوی پوهنحی انجنیری صنایع کیمیاوی پوهنتون پولی تخنیک کابل تحت رهنمایی نامزد پوهنیار انجنیر محمدالله حلیم و انجنیر لعل محمد فیضی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۲:۴۸
Background image

جلسه مشورتی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل با کمیته های مربوطه دایر گردید

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل با کمیته های مالی، تدارکاتی، فرهنگی و سمع شکایات این پوهنتون. . .

BACK TO NEWS