انترنت کلپ برای محصلان لیلیه پوهنتون پولی تخنیک کابل افتتاح گردید

kpu_admin
جمعه ۱۴۰۳/۶/۹ - ۲:۲۵
Image

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
به منظور دسترسی سریع محصلان لیلیه پوهنتون پولی تخنیک کابل به انترنت، انترنت کلپ معیاری و مجهز برای محصلان لیلیه این پوهنتون ایجاد گردید.
نخست محترم انجنیر سردار ولی صالحی سرپرست ریاست عمومی پوهنتون پولی تخنیک کابل از این اقدام نیک مسولین در جهت آموزش و ارتقای ظرفیت محصلان لیلیه ابراز خرسندی نموده، ایجاد این مرکز را در جهت انکشاف و پیشرفت درسی و تحقیقی محصلان یک فرصت خوب دانسته و از همه محصلان خواستند تا با استفاده معقول از انترنت جهت ارتقای درسی شان استفاده اعظمی نمایند.
در ادامه محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری و محترم پوهنوال دیپلوم انجنیر عبدالرشید اقبال معاون علمی این پوهنتون نیز در مورد استفاده موثر از انترنت، اهمیت انترنت و سهولت های انترنت مفصلا صحبت نموده و از مسولین مربوطه جهت ایجاد این مرکز ابراز قدر دانی نمودند.
قابل یاد اوریست که محصلین پیشنهادات و نظریات شانرا ارائه نموده، پیشنهادات از طرف هئیت رهبری یاد داشت گردیده و وعده همکاری همه جانبه ارائه گردید.
محفل با قرأت دعایه خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۶/۱۶ - ۲:۵۷
Background image

مسابقات بسکیتبال میان پوهنتون های مرکزی در پوهنتون پولی تخنیک کابل آغاز گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
در محفل افتتاحیه این مسابقات رئیس انسجام خدمات محصلان وزارت تحصیلات عالی،هئیت رهبری پوهنتون های مرکزی، ورزشکاران و مهمانان اشتراک داشتند. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۲:۵۲
Background image

محفل خوش آمدید گویی محصلان جدیدالشمول پوهنتون پولی تخنیک کابل برگزار گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
این محفل که به منظور خوش آمدید گویی محصلان جدیدالشمول پوهنتون پولی تخنیک کابل برگزار گردید، در آن هئیت رهبری پوهنتون، روسای پوهنځی ها،. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۲:۴۵
Background image

تفاهم نامه همکاری میان پوهنتون پولی تخنیک کابل و پوهنتون خصوصی سلام به امضا رسی

مجلس با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
این محفل که به منظور امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و اکادمیکی میان پوهنتون پولی تخنیک کابل و پوهنتون خصوصی سلام دایر گردیده بود در آن. . .

BACK TO NEWS