د کابل پولی تخنیک پوهنتون د محصل محوری (SCL) تعلیم د پایلو پراساس (OBE) آموزشی ورکشاپ

kpu_admin
شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۹ - ۱۳:۵
د کابل پولی تخنیک پوهنتون د محصل محوری (SCL) تعلیم د پایلو پراساس (OBE) آموزشی ورکشاپ

ورکشاپ آموزش مبتنی بر نتیجه  و محصل محوری (OBE- SCL) به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت های تدریس اعضای کادر علمی پوهنتون پولی تخنیک کابل از طرف آمریت انکشاف مسلکی استادان این پوهنتون و حمایت دفتر (HEDP) در تالار مرکز انکشاف مسلکی (PDC) برای مدت 12 یوم آغاز گردید. این ورکشاپ به تاریخ 2/12/1399 توسط محترم پوهنوال دیپلوم انجنیر محمد نسیم نسیمی معاون علمی پوهنتون پولی تخنیک کابل رسماً افتتاح گردید و به تاریخ 14/12/ 1399 خاتمه خواهد یافت. در آغازین روز این ورکشاپ محترم پوهنوال دیپلوم انجنیر محمد نسیم نسیمی معاون علمی این پوهنتون پیرامون اهمیت این ورکشاپ و میتود های نوین تدریس و هم چنان نقش استاد و محصل در تطبیق این میتود ها بحث های همه جانبه نموده و بر اهمیت آن برای تمام اعضای کادر علمی مخصوصا کادرهای جوان و جدیدالتقرر تأکید نمود.

سپس محترم پوهنمل محمد یونس وفا آمر انکشاف مسلکی و یکی از ماستر ترینران این ورکشاپ، محتوای این ورکشاپ را به معرفی گرفته و تأکید نمود تا اساتیدی که این ورکشاپ را سپری می نمایند، باید آن را کاربردی ساخته و عملا تا حدی که امکان دارد در تدریس شان عملی نمایند. وی علاوه نمود تا اشتراک کنندگان در ختم ورکشاپ نظریات و پیشنهادات سازنده شان را در جهت بهبود هر چه بهتر این ورکشاپ و هم چنین استفاده از روش های نوین تدریس با هیئت رهبری و آمریت انکشاف مسلکی استادان شریک سازند.

قابل ذکر است که این ورکشاپ توسط ماستر ترینرانی که  قبلا در کشور مالزیا آموزش دیده اند، هم به شکل حضوری و هم به صورت آنلاین (توسط اساتیدی که فعلا مصروف تحصیل در خارج از کشور هستند) و اسامی آن ها ذیلا آمده است، انجام می شود.

  1. محترم پوهنمل محمد یونس وفا استاد و آمر مرکز انکشاف مسلکی پوهنتون پولی تخنیک کابل (حضوری)
  2. محترم پوهنیار وحیدالله سکندری استاد و رئیس پوهنحی انجنیری منابع آب و محیط زیست پوهنتون پولی تخنیک کابل (حضوری)
  3. محترم پوهنیار محمد نجیم واحدی استاد پوهنحی ساختمانی پوهنتون پولی تخنیک کابل (آنلاین)
  4. محترم پوهنیار خلیل الله مایار استاد پوهنحی ساختمانی پوهنتون پولی تخنیک کابل (آنلاین)
  5. محترم پوهنیار حمایت الله احمدی استاد پوهنحی جیولوجی و معادن پوهنتون پولی تخنیک کابل (آنلاین)

این ورکشاپ از سال 1396 تا اکنون همه ساله بطور دوامدار در پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر می گردد و تا به حال اکثریت مطلق اساتید این پوهنتون را تحت پوشش قرار داده است.

هیئت رهبری و آمریت انکشاف مسلکی استادان پوهنتون پولی تخنیک کابل از حمایت های مالی و تخنیکی دفتر (HEDP) و اساتیدی که به صورت آنلاین و حضوری در پیشبرد این ورکشاپ همکاری نموده اند، ابراز سپاس و تشکر می نماید.

 

 

تازه خبرونه

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۵۱
Background image

د کابل پولي تخنیک پوهنتون د مالي او اداري معاونیت اداري غونډه تر سره شوه

غونډه د قرانکریم د مبارکو ایاتو په تلاوت سره پیل شوه.
د کابل پولي تخنیک پوهنتون مالي او اداري مرستیال ښاغلي مولوي محمد یاسین حقاني د غونډې ټولو ګډونوالو ته د ښه راغلاست وینا تر څنګ د. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۱:۵۴
Background image

د کابل پولي تخنیک پوهنتون د صنایع کیمیاوي انجینرۍ پوهنځي د غیر عضوي موادو د څانګې محصلین د عملي کار په موخه کاري ساحې ته ولیږل شول

د کابل پولي تخنیک پوهنتون د صنایع کیمیاوي انجینرۍ پوهنځي د غیر عضوي موادو څانګې ۱۴ تنه محصلین دڅخه د عملي کار لپاره د پوهنیار انجنیر محمدالله حلیم او انجنیر لعل محمد فیضي تر لارښوونې او. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۲:۴۸
Background image

جلسه مشورتی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل با کمیته های مربوطه دایر گردید

غونډه د قرانکریم د مبارکو آیاتو په تلاوت سره پیل شوه.
د کابل پولي تخنیک پوهنتون مالي او اداري مرستیال ښاغلي مولوي محمد یاسین حقاني د دغه پوهنتون د مالي، تدارکاتي، فرهنګي او د شکایتونو د. . .

BACK TO NEWS