جلسه کمیته نشراتی به منظور آمادگی برای کنفرانس بین المللی آب در پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

kpu_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۷ - ۱۰:۵۳
photo

جلسه یاد شده که به ریاست محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل بر گزار گردیده بود در مورد ایجاد کمیته نشراتی جهت آماده گی برای برگزاری هر چه بهتر کنفرانس بین المللی آب که در آینده نزدیک در این پوهنتون برگزار میگردد صحبت نموده ، کارها و فعالیت های کمیته مذکور را در ارتباط به کنفرانس مذکور مهم و ضروری شمرده، همچنان در رابطه تهیه بودیجه برای تدارکات، ضروریات کنفرانس، مصارف و اجراآت کاری اعضای کمیته هدایات و مشوره های لازم ارایه نمودند.
همچنان محترم ارسلا مفتون آمر نشرات پوهنتون پولی تخنیک کابل گزارش جلسه های گذشته کمیته نشراتی که جهت آماده گی کنفرانس دایر شده بود را ارایه و در مورد اجراآت و امکانات در مورد کنفرانس یاد شده معلومات ارایه نمودند.
محترم مفتون همچنان در مورد چاپ بروشور، ارتباط با شبکه های تلویزیونی، تهیه قرطاسیه باب، نصب بیلبورد ها در شهر کابل، چاپ کتب کنفرانس و ارتباط و تفاهم با سایر کمیته های ایجاد شده برای آمادگی کنفرانس متذکره مفصلا صحبت نمودند.
قابل یاد آوریست که کمیته نشراتی موظف گردید تا لیست مصارف و ضروریات کنفرانس یاد شده را در جلسه بعدی ارایه نمایند.
جلسه با قراعت دعایه خاتمه یافت.

Photo
Photo

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۱:۱۰
Background image

محفل توزیع سرتیفیکیت برای فارغان کوسهای GIS و اسکیچر در پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم انجنیر ویس الدین بریالی معاون امور محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل فراغت محصلان را از این کورس ها تبریک گفته و به محصلان توصیه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۵۸
Background image

محفل فراغت ۵۵۰ تن محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل با حضور مسولین عالی رتبه ا.ا.ا برگزار گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
نخست محترم پوهنوال دیپلوم انجنیر عبدالرشید اقبال رئیس عمومی پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور هئیات عالی رتبه ا.ا.ا، استادان، محصلان و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۵۱
Background image

جلسه اداری در معاونیت مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

جلسه با قراعت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور همه را در این جلسه خیر مقدم گفته و در مورد آجندای جلسه. . .

BACK TO NEWS