جلسه کمیته دعوت و ارشاد پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

kpu_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۷ - ۱۱:۲۶
photo

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
این جلسه که به ریاست محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل دایره گردیده بود، محترم حقانی حضور اعضای کمیته را خیر مقدم گفته فعالیت و کار های کمیته مذکور را مهم و ضروری دانستند.
محترم حقانی در مورد رعایت اخلاق اسلامی ( سیرت و صورت اسلامی ) در محیط پوهنتون، برخورد نیک و حسنه در ادارات با مراجعین، جلوگیری از منکرات و مفاسد در محیط پوهنتون، حفظ و مراقبت محیط زیست سالم ، جلوگیری از تعصبات قومی، نژادی و سمتی، و جلوگیری از دامن زدن اختلافات میان پوهنتون و مدرسه و همکاری و هماهنگی در امور کاری مفصلا صحبت نمودند همچنان محترم مولوی عبدالخلیل درویش آمر ارشاد و دعوت و مسول کمیته ارشاد و دعوت پوهنتون پولی تخنیک کابل در مورد فعالیت و کار های آن آمریت معلومات مفصل ارایه نمودند قابل یاد آوریست که در مورد : ترتیب و ایجاد طرزالعمل کاری کمیته دعوت و ارشاد، ترتیب پلان عملیاتی، ترتیب پلان تطبیقی و طرز تکثیر مصوبات کمیته دعوت و ارشاد در جلسه متذکره بحث و تبادل نظر صورت گرفته و از جانب محترم مولوی محمد یاسین حقانی در موارد هدایات لازم ارایه گردید.
جلسه با قرائت دعایه خاتمه یافت.

Photo
Photo

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۱:۱۰
Background image

محفل توزیع سرتیفیکیت برای فارغان کوسهای GIS و اسکیچر در پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم انجنیر ویس الدین بریالی معاون امور محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل فراغت محصلان را از این کورس ها تبریک گفته و به محصلان توصیه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۵۸
Background image

محفل فراغت ۵۵۰ تن محصلان پوهنتون پولی تخنیک کابل با حضور مسولین عالی رتبه ا.ا.ا برگزار گردید

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
نخست محترم پوهنوال دیپلوم انجنیر عبدالرشید اقبال رئیس عمومی پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور هئیات عالی رتبه ا.ا.ا، استادان، محصلان و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۵۱
Background image

جلسه اداری در معاونیت مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل دایر گردید

جلسه با قراعت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافت.
محترم مولوی محمد یاسین حقانی معاون مالی و اداری پوهنتون پولی تخنیک کابل حضور همه را در این جلسه خیر مقدم گفته و در مورد آجندای جلسه. . .

BACK TO NEWS